Smart Mobile

Smart Mobile
وبلاگ اطلاع رسانی و اخبار روز دنیای موبایل 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان SmartMobile و آدرس smartmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگر به خاطر داشته باشید، در اوایل سال میلادی گذشته نوکیا روزهای بدی را می گذراند و جناب استفان الوپ که مدت زیادی از تکیه اش بر صندلی مدیرعاملی این شرکت نمی گذشت، تصمیم بزرگی همچون سوزاندن سیستم عامل بر پایه لینوکس این شرکت و مهاجرت به ویندوز فون را گرفته بود. پس از ارائه موبایل زیبای N9 هم همه بر این عقیده بودند که این تنها تلفن نوکیا با سیستم عامل MeeGo خواهد بود و می گو به پایان عمر خود رسیده است. اما بر اساس گزارش هایی که به بیرون درز کرده، احتمالا این شرکت در حال کار بر روی دستگاه هایی با می گو است.

به گزارش نارنجی،
Netbooknews.com می گوید که نوکیا در حال توسعه دو موبایل هوشمند ارزان قیمت با سیستم عامل لینوکسی می گو است‫.‬ به نظر می رسد که این گوشی های هنوز معرفی نشده نوکیا، بخشی از برنامه این شرکت برای عرضه تلفن های هوشمند ارزان قیمت به بازار و دست یابی به یک میلیارد کاربر (The Next Billion Group) متصل به اینترنت با موبایل هوشمند هستند‫.‬ البته هنوز هیچ جزئیات دیگری در خصوص این دو موبایل در دست نیست‫.‬ با این حساب می توان گفت که نوکیا سیستم عامل ویندوز فون را برای ابزارهای گرانقیمت و میان قیمت خود نگه داشته، ولی همچنان قصد دارد بازار جدیدی برای هوشمندهای ارزان قیمت هم باز کند‫.‬

سخنگوی نوکیا تا اینجا از هرگونه اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده است. نظر شما در خصوص این تصمیم نوکیا و آینده MeeGo چیست؟

 

منبع: gsm



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:نوکیا, ] [ 11:40 ] [ Farshid ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، لطفا با نظراتون این وبلاگ رو بهتر کنید، مرسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 405
بازدید کل : 45623
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما

ابزار هدایت به بالای صفحه